Veelgestelde vragen

Niche parfum

FAQ

VERZENDING EN LEVERING

Hoe lang duurt de verzending?

Wij streven ernaar uw pakket binnen 3 tot 5 werkdagen te bezorgen.

Zijn er kosten verbonden aan de verzending?

Nee er zijn geen kosten verbonden aan de verzending. Al onze producten worden verstuurd met gratis verzending.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging. Op het moment dat uw pakket wordt verzonden ontvangt u nogmaals een email met uw track en trace code om uw pakket te kunnen volgen.

PRODUCTINFORMATIE

Zijn jullie parfums authentiek?

Al onze producten zijn authentiek en origineel. Onze distributeur koopt onze parfums rechtstreeks in bij de fabrikanten. Alle onze niche parfums zijn verpakt in de originele verpakking en bevatten geen namaak of neppe producten.

Hoe kan ik de geurnoten van een parfum vinden?

Wij streven ernaar om alle producten te voorzien van de geurnoten die zij bevatten. Omdat wij nog bezig zijn met het updaten van onze productpagina's kan het zijn dat de geurnoten van parfums nog niet aanwezig zijn. 

Wat is het verschil tussen niche parfums en reguliere parfums?

Voor meer informatie over niche parfum in tegenstelling tot reguliere parfums verwijzen wij u graag naar onze website over parfum van niche merken.

BESTELPROCES

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Als u een keuze heeft gemaakt voor uw favoriete parfum, klikt u op de afbeelding of tekst van de geur die u heeft gekozen;
  2. U komt vervolgens op de productpagina waar u aan de rechterzijde een keuze kunt maken hoeveel stuks u van dit product wilt bestellen. Dit doet u door met de + en - tekens het juiste aantal te kiezen;
  3. Als u het juiste aantal heeft geselecteerd klikt u direct daaronder op de tekst 'Aan winkelwagen toevoegen';
  4. Er opent vervolgens een rechthoekig scherm aan de rechterkant van uw scherm. Hierin ziet u een overzicht van uw bestelling, waarbij u ook nog de mogelijkheid heeft om het aantal aan te passen. Daarnaast heeft u hier ook nog de optie om speciale instructies toe te voegen voor de bestelling of bezorging van uw pakket;
  5. Als alle informatie in dit scherm juist is, klikt u onderin datzelfde scherm op de gele knop met de tekst 'Afrekenen';
  6. U komt nu uit op de 'Checkout pagina' zoals dat met een mooi woord heet. Hier kunt u aan de rechterkant zien wat het totaalbedrag van uw bestelling is. Verder kunt u hier kiezen voor een snelle checkout/betaling door te kiezen voor één van de volgende 3 opties:
  7. Shop pay: u dient een account aan te maken en kunt vervolgens afrekenen op de manier die u prettig vindt.
  8. Paypal: als u een paypal account heeft kunt u hier inloggen bij Paypal en daarmee de betaling afronden.
  9. Google pay: indien u een Google pay account heeft kunt u hiermee makkelijk de betaling afronden.
  10. Als u geen van deze opties kiest vult u alle benodigde persoonlijke informatie in op het formulier dat u ziet, vergeet niet uw email adres in te voeren bovenin, hierop ontvangt u informatie over uw bestelling;
  11. Als u dit heeft afgerond kunt u daaronder de betaalwijze kiezen. Dit is mogelijk via IDeal (vergeet niet de juiste bank te kiezen), creditcard of via Paypal;
  12. Mocht u een ander factuuradres op willen geven dan het bezorgadres kunt u dat doen onder de betalingsopties;
  13. Daarna klikt u op de knop 'Bestelling nakijken' om al uw gegevens te controleren. Hiermee verkleint u de kans dat wij foutieve gegevens van u ontvangen;
  14. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft klikt u op de knop met 'Naar betalen' waar u de betaling af kunt ronden op de manier die u heeft gekozen;
  15. Als de betaling is gelukt ontvangt u een bevestiging van uw bestelling op het opgegeven email adres;
  16. Als u er niet uit komt, neem dan gerust contact met ons op via de mail op info@dunic.nl.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Het is alleen in sommige gevallen mogelijk om uw bestelling te annuleren of wijzigen. Het is hierbij van belang of onze verzendpartner de bestelling in behandeling heeft genomen of niet. Als u een bestelling wilt annuleren of wijzigen kunt u een email sturen naar info@dunic.nl. Mocht uw bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd kunnen worden, kunt u de oorspronkelijke bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Wat zijn de betaalopties?

U kunt betalen met de volgende betaalmethoden?

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro)
  • Paypal (ook snelle checkout mogelijk)
  • Google pay (ook snelle checkout mogelijk)

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt contact opnemen met de klantenservice via onze contactpagina of door een email te sturen naar info@dunic.nl. Als u graag door ons gebeld wilt worden, stuur ons dan uw telefoonnummer en de perioden dat u gebeld kunt worden. Wij proberen dan zo snel mogelijk contact op te nemen als het u uit komt. Wij bellen anoniem, houdt daar alstublieft rekening mee.

Hoe snel kan ik een reactie verwachten op mijn email?

Wij proberen ten allen tijde dezelfde dag nog een reactie te geven op uw email.

Contact ons!